הדיווחים מדיוני הכנסת נאספים בידי מתנדבי ומתנדבות המשמר החברתי ומתפרסמים בעריכת מתנדבים מתחום העריכה
דיון בקריאה ראשונה בתוספת ל"חוק הטכנאים" ולפי גם התקנה ופירוק יכנסו תחת כנפי החוק המחייב תיאום עם צרכן לטווח של שעתיים בלבד."ה" החלטה החשובה ביותר שהתקבלה היא לשנות את ההגדרה "טכנאי" להגדרה "נציג נותן השירות" ובכך לחסום התחכמויות של נותני שירות. החוק יידון שוב בוועדה לקריאה שנייה ושלישית.
היועצת המשפטית של הוועדה ביקשה להחיל את החוק על נותני שירותים שונים כולל מובילים. היו"ר ציין בעניין זה ששר הכלכלה נתן הסכמתו לשינוי זה ואיגוד לשכות המסחר יחוו את דעתם. איגוד לשכות המסחר טענו שמובילים (משאיות שמספקות ציוד ללקוחת) לא יכולים לעמוד בלו"ז. היו"ר לא הסכים: "אם קבעו עם הצרכן, צריך לעמוד בקביעה". מנכ"ל המועצה לצרכנות טען שיש לשנות את ההגדרה מ"טכנאי" ל"נציג חברה". טענתו התקבלה וההגדרה של "טכנאי" שונתה ל"נציג נותן השירות". עוד מסר מנכ"ל המועצה לצרכנות שאלפי תלונות בנושא יש במועצה, וצריכים להחיל את החוק גם מעבר לשנת האחריות. מנהל רגולציה סלקום העלה רעיון להבחין בין מסירה שחייבת להתבצע בבית לבין מצב שהשליחות יכולה להתבצע למקום עבודה. היו"ר לא הסכים כי זה פתח לפרשנויות. נציג רשות הגנת הצרכן הסביר שברגע שיש איחור, יש נוסחה לפיצוי קבוע ללא הוכחת נזק כדי להקל על הצרכן, העוסק ובתי המשפט. נציגת רשות החשמל לא הבינה למה זומנה לישיבה, שכן החוק להגנת הצרכן לא חל על חברת החשמל. חברות הגז והמים לא הגיעו לישיבת הוועדה על אף שהוזמנו. בוצעה הקראה של החוק בקריאה ראשונה במהלך ההקראה הציעה היועצת המשפטית של הוועדה להחיל את החוק גם על ציוד מושאל כמו ממירים וכד' ובקשתה תידון בקריאה שנייה.